Zid & Zniw Chronicles: Zniw Adventure [PC/przygodówka 2D]

Dyskusja w 'Promuj swego Indyka!' rozpoczęta przez użytkownika Kurasiu, 7 Wrzesień 2015.

  1. Kurasiu

    Dołączył:
    7 Wrzesień 2015
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    3
    [​IMG]

    Droga do domu jest kręta i zawiła, a prehistoryczny świat późnej Kredy niezbyt bezpiecznym miejscem, zwłaszcza dla nierozważnych podróżnych. Na skutek splotu niesprzyjających wydarzeń młoda dinozaurzyca, o imieniu Zniw, znalazła się hen, hen daleko od swojego rodzinnego domu i miasta - Wajapulki. Naturalnie to tak nie może się dla niej skończyć - droga do domu długa, kontynent Polisemii dziki i nieokrzesany (aczkolwiek posiadający swoje tajemnice), a sama Zniw często będzie ograniczana przez swoje fizyczne możliwości, czy sam głód.

    To jak, pomożesz biednej dinozaurzycy?



    Innymi słowy - ot taka nasza przygodówka retro, utrzymana w komiksowej stylistyce, z dinozaurami w roli głównej. Gra powstaje w zespole dwuosobowym (ja ogarniam całośc od strony kodu i dialogów, moja dziewczyna (Twarda), zajmuje się całą oprawą wizualną (tła, animacje itd.)) Celujemy w klimat drugiej połowy lat 90 (640x480, 32-bitowy kolor, odpowiednia ilośc animacji...)

    Gra jest głównie przeznaczona dla młodszych graczy, jak i tych, którzy nie mają za wiele doświadczenia w przygodówkach, choć także i nie zapominamy o starych wyjadaczach (easter-eggi, opcjonalne zadania/lokacje i nagrody do odblokowania).

    Tytuł będzie dostępny w języku polskim i angielskim.

    Cechy gry:
    • dinozaury! (co prawda bez laserów - ale zawsze coś! ),
    • styl retro drugiej połowy lat 90 - 640x480, 32-bitowy kolor, z odpowiednią dawką animacji,
    • żadnej przemocy, krwi czy latających flaków - bezpieczna rozrywka dla każdego,
    • GUI oparte na verb-coinie (The Curse of Monkey Island, Full Throttle itd.)
    • kilkanaście ułatwień i dodatków, mających na celu
    • ułatwienie/usprawnienie rozgrywki (mini-mapa lokacji, pasek głodu,
    • samo-aktualizująca się encyklopedia, opisująca napotkane postacie,
    • przedmioty i lokacje itd.)
    • system odblokowywania nagród (concept arty, minigierki - szukaj niebieskich kamyczków!)


    WIĘCEJ INFORMACJI - Profil IndieDB
    GRYWALNE DEMO - strona z wersją demo (AGS Game Database)



    Screeny i przykładowe animacje:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]



    Mamy nadzieję, że gierka przypadnie jak największej ilości graczy do gustu. ;) Wszelakie komentarze i sugestie zawsze mile widziane!
     
    #1
    Miro lubi to.
  2. Kurasiu

    Dołączył:
    7 Wrzesień 2015
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    3
    Witajcie! W to niezwykle śnieżne popołudnie stwierdziliśmy, że natrzaskaliśmy tyle roboty przez ostatnie dwa miesiące, iż warto pokazać Wam co nieco z końcowych efektów. ;) Przede wszystkim - już oficjalnie i na serio mamy profil na Facebook'u! Jeżeli podoba Wami się to, co robimy, to możecie zarzucić lajkiem. ;)

    Jedziemy także ostro do przodu z dwoma nowymi lokacjami. Gra każdego dnia rozrasta się i zyskuje kolejne nowe rzeczy!

    [​IMG]

    [​IMG]

    I żeby nie było, że zapomnieliśmy o gotowych miejscówkach - otóż nie, co raz wracamy do nich, dopieszczając je jak tylko się da! Na ten przykład - początek gry będzie o wiele dłuższy w pełnej wersji, niż w demku, a gracz będzie miał możliwość odwiedzenia znajomych lokacji... lecz o innej porze dnia i z innymi wydarzeniami.

    [​IMG]

    I z naszej strony to wszystko co chcieliśmy dziś przedstawić. ;) Do następnego razu!
     
    #2
    Miro lubi to.
  3. Kurasiu

    Dołączył:
    7 Wrzesień 2015
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    3
    Witajcie wszyscy!

    Dzisiejszą aktualizację chcielibyśmy przede wszystkim rozpocząć od życzenia wszystkim użytkownikom portalu 1ndie World wszystkiego naj-naj-najlepszego (to potrójne 'najlepszego!') z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Spokoju, ciepła i radości we wszystkim - i w życiu, i w internecie. :) Niechaj 2016 będzie jeszcze lepszym rokiem dla nas wszystkich! (i mam nadzieję, że nieco bardziej się cieszycie z faktu Świąt, niż nasza Zniw. ;D)
    [​IMG]

    A już co do samych nowinek o grze - to tak, w ostatnich postach pokazałem Wam już takie miejscówki, jak las, rzekę, dżunglę, jaskinie czy podziemne przejście. To co powiecie na zupełną zmianę klimatu i prezentację wioski dinozaurów? Hej, każdy musi mieć jakieś miejsce zamieszkania! ;)

    [​IMG]
    Spichlerz to miejsce, w którym spotyka się całe mnóstwo różnych osobowości... jedni wpatrują się kupkę robali, inni po prostu koncentrują się na konsumpcji.

    [​IMG]
    I tak jak w prawdziwym życiu, niektórzy nie będą specjalnie zadowoleni, kiedy jakaś nieznajoma zacznie się im kręcić po domu...

    A poniżej troszkę przykładowych animacji, bo dawno już nie wrzuciłem żadnej. Tak na marginesie - wiecie, że już mamy ponad 1000 klatek animacji dla różnorodnych postaci, tudzież efektów w tle? Jak tak dalej pójdzie, to wyczerpiemy dostępny limit na sprite'y w silniku, heh. :D
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    I to by było na tyle w tym roku - do zobaczenia w 2016! (mamy nadzieję, że wkrótce podamy więcej info o Greenlight'cie, jak i datę premiery gry!)
     
    #3
    Miro lubi to.
  4. Kurasiu

    Dołączył:
    7 Wrzesień 2015
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    3
    Witajcie moi drodzy!

    Przez ostatnie miesiące siedziałem dość cicho, jak chodzi o informacje o gierce - a to dlatego, że byłem dość mocno zajęty. Czym? Ano, przygotowywaniem się na ten oto dzień - otóż po ponad dwóch latach poświęcania naszego wolnego czasu na tworzenie naszej przygodówki z dinozaurami, stwierdziliśmy, że już najwyższa pora na przedstawienie gry szerszemu gronu. Innymi słowy...

    Zniw Adventure jest na Greenlight'cie! Kliknij aby zagłosować!


    [​IMG]

    Tak jest, nasze dinozaury, aby przetrwać, potrzebują Waszych głosów, moi mili. ;) Z góry dziękujemy za wszelakie komentarze, sugestie oraz wsparcie! :D
     
    #4

Poleć tę stronę